–Mert megtehetik, és mivel a törvény ezt engedélyezi számukra. Másrészt ugyanolyan jogokat szeretnének, mint amilyen számodra a rendelkezésedre áll, és mivel számukra ezek a jogok nem adatottak meg és ezért tiltakozniuk kell.
Mindenekelőtt a testi biztonság, a rossz bánásmód és a megaláztatás hiánya a nálad erősebbek részéről, különösen a szociális intézmények részéről. Lehetőséged van az ebből eredő összes joggal házasságot kötni. gyermeket fogadhatsz örökbe, házastársi juttatásokat, kedvezményeket kaphatsz. Lehet nyugdíjad, meglátogathatnak a kórházban és örökölhetsz is.
– A „természetes” ellentéte a „mesterséges”. Természetes minden, ami spontán módon létezik a természetben. Természetellenes az, amit az ember a tudomány és a kreativitás révén hoz létre. A melegek természetesek, ahogyan a réz, a sziklák, a vízesés, a fák, az 1 méter 10 centi, de még a két és fél méteres férfi is az. A tornacipőd, a Szerbia Köztársaság, Szerbia Büntető Törvénykönyve, a Híd a Drínán, A Let it Be, a Szerbek népvándorlása viszont mesterséges úton előállított tárgyak.
– A büszkeséggel ellentétes szó a „szégyen”. Abban a pillanatban, amikor a Pride ötlete megszületett, az volt az elképzelés, hogy ezeknek az embereknek nincs szégyellnivalójuk, mert nem ártottak senkinek. Ezért hívják Pride-nek, és nem pedig azért, hogy a heteroszexuálisok kevésbé érezzék magukat értékesnek.
– Igen, ha csak a szentírásokban hiszel, amelyek ostobaságok végtelen sorát tartalmazzák amelyeket eszedbe sem jut az életed során alkalmazni. Például megölnéd azt a szomszédodat, aki vasárnap, vagy éppen szombaton, Shabat idején is dolgozik?
– Tényleg együtt élnél egy olyan robottal, amely vakon tiszteli a szentírásokat? Nos, gondolj bele. Ha a válaszod továbbra is „igen”, tudd, hogy a szentírások egyes részeit törvény tiltja a demokratikus, felvilágosult társadalmakban. A rabszolgaság, a rasszizmus és a nemi alapú diszkrimináció a legbrutálisabb és legáltalánosabb, nem számítva a nemi erőszakot, a népirtást és az egyéb a szentírások szerint „elvárt” bűncselekményeket.
– – Ugyanannak az oknál fogva, mint az öregek, betegek és mindazok a heteroszexuálisok, akiknek nem lehet gyerekük.
–Az én szememben is undorító a tartós frizura, a turbofolk és kosárlabdában a blokkolás, és mégis valahogy visszatartom magamat és nem követek el bűncselekményt ezek az emberek ellen.
–Mindenkinek jogában áll undorítónak lennie, ahogy az is, hogy ne csatlakozzon ilyen közösséghez.
– Akárcsak ahogyan anya és apa szereti egymást. A szerelem sem csak a testi formától függ. Vannak, akik vonzódnak a túlsúlyos emberekhez, mások a fogyatékkal élőkhöz. Vannak, akik más bőrszínt kedvelik és amennyiben a szexuális fantáziáról van szó, ennek sokféle típusa van.
11.
–Nem, mert az ember nem tudja szelektíven megközelíteni a fizikai vonzalom érzését. Ezért van az, hogy van, aki szereti a szőkéket, van, aki a barnákat, van, aki a magasabbak, van, aki az alacsonyabbakat. És va, aki a szexuális ízlésének függvényében másképpen vonzó. Hiszen az összes meleg gyereket heteroszexuális szülők csinálták.
– Mert így fejezik ki támogatásukat ezeknek az embereknek, és mert ez a fajta társadalmi tevékenység a társadalom civilizációjának fokmérője is egyben. Nem kevésbé fontos, hogy ezzel a sétával egyszerre védik a melegeket, de személyes sajátosságaikat is, amelyek ugyan nem tartoznak az LMBTQ jogok körébe, de egy napon önmaguk is gyűlölet és erőszak tárgyai lehetnek. Megvédesz másokat, hogy mások egyszer megvédjenek téged valamelyik gazemberrel szemben.
– Nem, ez az egyszerű szám nem szerencsétlenebb a 19-nél. A vallási mítosz szerint, amelyet olyan emberek írnak, mint te és én, csak tragikusan kevésbé tájékozottak. Ez az utolsó vacsorán részt vettek száma, és semmivel sem több ennél.
– És ez teljesen rendben van, amíg nem azt gondolod, hogy ez egy Pride-al ellentétes esemény. Mivel nem ellenpólusok egymással szemben.
– Egy séta, amelyben bizonyos demográfiai csoportokat, mint olyanokat, szélsőséges erőszak veszélye fenyeget, vagy olyan nyilvános erőszakdemonstrációk, amelyeket speciálisan kijelölt személyek ellen fognak alkalmazni, akik valójában semmit sem vétettek. Erről a Szerb Radikális Párt tüntetései jutnak az eszembe.
– Mi eleve kihalunk, olyan következmények miatt, amelyeknek semmi közük a melegkérdéshez: elvesztett háborúk, a gazdaság lerombolása, az oktatás és az egészségügy szörnyű helyzete, a korrupció, a pártállam, a bűnözés, a nepotizmus, a jogállamiság hiánya, az intézmények összeomlása, a nem létező média,az általános perspektívahiány és a menekülésre késztetés miatt.
– Az erkölcs az emberi jellem evolúciós kategóriája, és állandó változásokat von maga után. Az első repülésemen az előttem lévő férfi dohányzott, apám faji szegregációt látott nyilvános helyen, nagymamámnak nem volt szavazati joga, úgyhogy ma olyan dolgokat csinálsz, amiket 50 év múlva szégyellni fogsz. Nem Jézus Krisztus találta fel az erkölcsöt, előtte is minden civilizáció többé-kevésbé, a a társadalom fejlettségi szintjétől függően rendelkezett vele. Ami a szexet illeti, nincs olyan elismert tekintély, amely kimondaná, hogy mi az erkölcsös és mi nem az, és a törvény szerint azok a dolgok, amelyeket a felnőtt résztvevők önként elfogadnak, erkölcsösek. Ha az Egyházra hallgatsz, akkor a szex nem az élvezet, hanem a szülést szolgálja, amiben mindketten egyetértünk, egy olyan helyzetben teljesen értelmetlen, amikor a szex nagyon élvezetesnek és egészségesnek bizonyul.
– A nyugati civilizációban, amelyhez Szerbia is tartozik, a szexualitás kifejezése társadalmilag elfogadott. Amikor megfogod egy lány kezét, azt közlöd a világgal, hogy „Helló, heterók vagyunk és együtt alszunk.”
– Ismered őket, de eltitkolják, hogy melegek, nehogy szenvedjenek emiatt.
–Mert törvénytelen a legálisan bejegyzett gyűléseket feloszlatni. Nem fizetnének a rendõrségnek, ha nem lennének bűnözők, akik valódi ok nélkül megverik az embereket.
- Hogyan tudom ezt összeegyeztetni a hagyományaimmal?
–Az erkölcshöz hasonlóan a hagyomány egyes elemei is idővel vétségekké vagy bűncselekményekké válnak, miután az emberek tudományosan bizonyítják, hogy ellentmondanak az igazságnak. Egy olyan hagyományhoz ragaszkodj, amelytől senki sem fog szenvedni.
– A Vélekedésekkel ellentétben ez nem két rossz közötti választás, hanem egymással szemben álló dolog valós környezetben történő konfliktusa.
– Mert ugyanolyan érzelmi szükségleteik vannak, mint a legtöbbünknek.
– -Nyilvánvalóan nem voltál még egy ilyen otthonban vagy pedig nem dolgoztál azokkal a gyerekekkel. Menjünk el együtt az egyik gyermekotthonba és beszélgessünk el ezekkel a gyerekekkel, és kiderül, mi is lenne jobb nekik – ha ott maradnak, vagy pedig amennyiben azonos nemű szülők fogadják őket örökbe.
– Ahogyan a miniszoknyás nők ellen is nemi erőszakot követnek el egyes férfiak. Ez nem az ő vétkük, hanem azok szégyene, akik piszkálni kezdik őket, illetve az szexuális erőszakoló vétke, nem pedig a miniszoknyás nő provokációja.
– Egy polgárilag szervezett, szekuláris állam elvei szerint élve ez lehetséges, ahol az intézmények erősek lesznek, a korrupció pedig elfogadható szinten lesz, miközben a politikát nem mítoszok, legendák, nacionalizmus, illetve más, általunk nem választott emberi gyarlóságok vezérlik.